wtorek, 5 stycznia 2010

eaton mess na dobry początek


zatęskniłam za Wami a jakże
nie chce mi się podsumowywać 2009
nie chce mi się pisać o jego końcówce
bo była ona dość fatalna w skutkach dla kogoś mi bliskiego
napiszę tylko że w zasadzie niczego nie żałuję

bujając w obłokach przeszłam w trudach i znojach
przez długie dwanaście miesięcy
i dobrze że rzeczy pokazały mi się takimi jakie są
a znajomi wypisali się z listy wskakując do szufladki
"droga bez powrotu"

życie składa się z powitań i pożegnań
nie stać mnie już na kolejne łzy
mam dystans do siebie

uwięziłam emocje
i język

ale musiałam go rozwiązać bo ...
mój domowy eaton mess
był wręcz zniewalający


łasuchów częstuję
spóźnialskich informuję iż powtórka nieprędko
a chętnym na to szaleństwo zdradzam tajniki

mój domowy eaton mess
500ml kremówki 30%
7 sztuk bezów
owoce
cukier puder do smaku

śmietanę ubijamy
dodajemy pokruszone bezy
układamy warstwowo
śmietana owoce śmietana
smacznego



ps
dziś dodałam maliny
ale najlepsze są truskawki
część należy zmiksować
a część wrzucić w kawałkach

pozdrawiam bez noworocznych planów
życząc Wam spełnień wszelkich

13ka

20 komentarzy:

paula_71 pisze...

Fajnie,że się stęskniłaś i jesteś :)

Ślinka mi cieknie długa jak Odra na widok Twojego deserku,specjalnie to zrobiłaś aby nam wszystkim smaka narobić.

Pozdrawiam cieplutko.

byziak pisze...

13stko, to dobrze, że w takim razie masz ten rok już za sobą i na początku nowego częstujesz nas przepisem na takie pyszności. Tylko, że już tak późno...nie wypada mi jeść a takiego smaka mi narobiłaś.

Trzymaj się i uśmiech :)

violcio11 pisze...

Podejrzewalam, ze u Ciebie sie cos dzieje bo dlugo Cie nie bylo. Wyzywasz sie na nas pokazujac takie smakolyki! To moj ulubiony deser, robie go w misce a potem kazdy lycha wybiera. Pozdrawiam cieplutko i glowa do gory

asia pisze...

No,no!!!Deser pycha!!!w sam raz na dietę po świętach;o)
Trzymaj się i głowa do góry!!!
Pozdrawiam!!
J:O)

Mili pisze...

Beatko a Nowy Rok nie bedize po prostu lepszy . . .
Twój deserek sprawił że mimo bólu brzucha - dałabym rade wcisnąć jeszce ten deserek a nawet całe dwa. przepis wypróbuję

Buziaki

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Deserek wygląda smakowicie;) Pięknego, pełnego spełnionych marzeń Nowego Roku Ci życzę;)

joanna pisze...

Jak zawsze trzyma się Ciebie poczucie humoru :)) I niech tak będzie przez cały rok!

Ściskam serdecznie :))

Ania vel Vespertine pisze...

Życzę więc Wam dużo dobrego w 2010 - oby wszystko się wyprostowało.

Wszystkeigo najlepszego!

alizee pisze...

Deser wygląda znakomicie, nic tylko zasiąść z łychą i wcinać :)

Kochana, życie bywa takie właśnie... ale głowa do góry, czas nie dość, że jest świetnym lekarzem, to jeszcze potrafi podsunąć dobre rozwiązania.
Życzę Ci dużo radości w nowym roku, spełnionych marzeń i świetnych jak zawsze pomysłów.
Buziaki

aagaa pisze...

Życzę Ci kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku i tylko szczerych,prawdziwych przyjaciół.

Deser wygląda pysznie!

Pozdrawiam serdecznie

elisaday79 pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Z opisu wynika, że był to dla Ciebie burzliwy rok... Niech więc Tobie i nam wszystkim przyniesie on coś dobrego.Tak dobrego jak Twój deserek:-))

MariaPar pisze...

Z nowym rokiem, samych pozytywnych zmian ! Pozdrawiam

Raj Lal pisze...

mmmm, wygląda kusząco...

decomarta pisze...

Oh. My.God!
Chcesz mnie zabić tym deserem? Kobiecie w ciąży takie rzeczy pokazywać. A wstydź się!
:D
Popełnię, póki mogę takie rzeczy jeść. Zaraz tylko ścisła dietka mamy karmiącej, więc....

elisaday79 pisze...

P.S. a na ile osób jest ta porcja? Bo dziś zamierzamy z mężulem wykonać.Piątkowe wieczory należy odpowiednio uczcić.Najlepiej czymś kalorycznym!;-)Pozdrawiam:-)

13ka pisze...

Dokładnie na takie 3 jak na fotce pozdrawiam

agnesha pisze...

ooooo jaki fajny deserek ! w sam raz na poswiateczne obzarstwo , pysznie wyglada i pewnie bosko smakuje ! jutro sobie zaszaleje i tez sobie taki zrobie ! A z tymi kaloriami to sciema ! no bo czy widzial kto kalorie? ;)

ushii pisze...

chciałam napisać maila, ale chyba nie do końca rozprawiłam się z moja pocztą, bo wraca do mnie ten list.
Chciałam Ci jednak napisać, że życzę Ci byś umiała być szczęśliwa mimo wszystko i by tych powitań było o wiele więcej niż pożegnań.

A deserek wygląda... no chyba idę pogmerać w lodówce przez Ciebie i obawiam się, że mam wszystkie sładniki :)

A wiesz, że priorytet, który wysłałaś już doś dawno, doszedł dopiero wczoraj? :D

Anonimowy pisze...

Hello all

I agree with you written a very good text. I think that the subject is not completely exhausted. Waiting for more ...
And by the way see the election of Miss World: http://www.missvanilla.eu/Miss%20Australia.html

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車