niedziela, 10 stycznia 2010

Kto wierzył że WOŚP dotrwa do pełnoletności?







Pracując w Centrum Kultury i Sztuki 
organizowałam w swoim miasteczku dwa koncerty
(drugi i trzeci z osiemnastu)
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
nikomu z nas do głowy nie przyszło
że akcja przetrwa tyle lat
że tylu ludzi przyłączy się aby wspierać
Owsiakowe szaleństwo
to na co budżet nie ma funduszy

jak przy każdej akcji są i wpadki 
ale o tych pamiętać po prostu nie warto

przyłączcie się choć jednym smsem


WOŚP



SMS o treści „SERCE” na numer 7547


Tylko 10 stycznia 2010 r. funkcjonować będzie 
specjalny numer sms: 7547 (6,10 zł z VAT), 
poprzez który będzie można wesprzeć WOŚP. 


pozdrawiam serdecznie 

13ka


8 komentarzy:

aagaa pisze...

Myślę ,że nikt nie wierzył!Owsiak pewnie też nie!
A akcja piękna!
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

Akcja przednia ! Pozdrawiam

asia pisze...

Akcja wspaniała i przynajmniej wyniki są namacalne.
Pozdrawiam!
J:O)

Ewka pisze...

Super, że umieściłaś numer sms. Dzięki temu właśnie wysłałam:) Pozdrawiam.

Marchewka Dracoolina pisze...

Mój szesnastoletni brat wstał dziś o 5ej rano i bez mrugnięcia okiem stoi z kolegami na mrozie cały dzień, z przerwą na obiad, w glanach obłożonych śniegiem i z soplami lodu na bródce ;) Wzrusza mnie ten widok bardzo! I pomyśleć, że wszystko zaczęło się jeszcze zanim zaczęli się oni. 13ko, dziękuję za posta :)

KASANDRA pisze...

To wspaniała akcja - oby trwała do końca świata i jeden dzień dłużej !!!!!

Imoen pisze...

Ja zrobiłam przelew, więc z sms-a nie skorzystam. Ale chciałam napisać,że bardzo się cieszę, że odkryłam Twój blog. Nie wiem jak mogłam go nie zauważyć do tej pory. Przeglądałam poprzednie posty i jestem pod wrażeniem.

Pozdrawiam serdecznie.

ushii pisze...

Kochana wysłałam maila, wysyłałam też wcześniej, nie wiem dlaczego nie doszedł, mam nadzieję, że ten dojdzie...