poniedziałek, 23 listopada 2009

część 2 i ostatnia Etno dizajn Kraków 12-22.11.2009



Jako że w zasadzie w ostatniej chwili
udało mi się zwiedzić drugą część wystawy
wrzucam obiecane migawki.
Sceneria nieco inna choć nawiązująca
Mogę tylko napisać: byłam zobaczyłam
wyszłam z niedosytem
właściwie lekko rozczarowana
i niemożebną chęcią zobaczenia całości raz jeszcze ;))


Szkoda że taka sztuka jest u nas w powijakach
mimo że wkrada się drzwiami i oknami
do naszych domostw
nadal w promowanych ofertach jej brak.
Mój numer jeden po tej wystawie to dywany
zauroczyły mnie całkowicie
mimo iż takowych w domu nie posiadam.




DYWAN NODUS
designer: Anna Kotowicz-Puszkarewicz
www.azedesign.com


LAMPY ĆMA I ESTRELLA
designer: brak danych


DYWAN FOLK
designer: Anna Kotowicz-Puszkarewicz
www.azedesign.com



DRABINA
designer: Agata Kulik-Pomorska Paweł Pomorski
www.malafor.com



DYWAN PASANKA
designer: Joanna Rusin Agnieszka Czop
www.agnieszkaczop.com


KRZESŁO MAPPLE
designer: Gernot Oberfell Jan Wertel
www.platform-net.com



DYWAN KOGUTY
designer: Joanna Rusin Agnieszka Czop
www.agnieszkaczop.com


brak danych

STROIKI SENTYMENTALNE
designer: Bogdan Kosak
www.ceramikakosak.pl



DYWAN DIA
designer: Michał Kopaniszyn Magda Łubińska
www.mohodesign.com


RADIO NA METRY
designer: GOGO DESIGN


SPINACZ USB
designer: POOR DESIGN
www.poor.com


LAMPA CEBULA
brak danych


OTOCZAKI
designer: Bogdan Kosak
www.ceramikakosak.pl



Miłego oglądania życząc
przepraszam że "nie bywam"
czas przedświąteczny to u mnie ORKA :).
Jeszcze tydzień może dwa
i nadrobię zaległości ...
przynajmniej tak sobie obiecuję co roku.
ściskam 13ka


ps
szczególne podziękowania dla mojego M
za udostępnienie mi części zdjęć ;)

9 komentarzy:

mrówka pisze...

Ach, ten żółty dywam to bym z chęcią przygarnęła ...

violcio11 pisze...

Uwazaj na siebie, nie zaoraj sie!
Ciekawe niektore rzeczy. Pozdrawiam

babielato pisze...

Dywan Dia, jak ludowa wycinanka jest świetny:). Pozdrawiam

Małgośka pisze...

Te białe,kuliste lampy to też bym chętnie przygarnęła...cudne są.
Pozdrawiam.

kasandra pisze...

13ko zgadzam się z Tobą dywany są the best !!!

A Ty kochana zwolnij tempo co by Ci tchu nie zabrakło na litość boską !!! Tak nie wolno się zacharowywać !!! I wracaj tu szybko do nas ...

byziak pisze...

jakże ja Ci zazdroszczę, że mogłaś to wszystko na żywo pooglądać. Te dywany są po prostu rewelacyjne - nawet nie wiem który bym wybrała bo wszystkie mi się podobają...
Życzę dużo spokoju w tym przedświątecznym czasie :)

elisaday79 pisze...

Ciekawa wystawa, a przynajmniej częściowo mi się podoba. DO domu mogłabym zabrać np ten dywan taki ażurkowy:)

Flora pisze...

oj... przez kilka di zachodziłam w głowę, czemu ja nic o tej wystawie nie wiedziałam.... potem mnie oswieciło - miałam głowę zaprzątniętą ważniejszymi sprawami... ehh... wielka wielka szkoda... dobrze że choć u Ciebie posyciłam trochę oczy... dziękuję...

p.s. Kurczę... ten dywanik szydełkowy to prawie jak mój się robiący... niesamowite!! tyle, że ja grafitowy tworzę...

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車