niedziela, 15 listopada 2009

Etno dizajn Kraków 12-22.11.2009 cz.1



Atakowana przez plakaty wszelkiej wielkości
gdzie się tylko nie ruszyłam
postanowiłam pójść koniecznie ...
cóż w międzyczasie poległam zatokowo.
Ale od pierwszego dnia wystawy
czego to ja nie robiłam
aby to coś zalegające w moich zatokach
w końcu się wyprowadziło.
Poszłam zobaczyłam i ...
kilka migawek wrzucam dla potomności
i Waszych oczywiście ócz ;).



Stolik ROMANCE 2004
designer Neringa Dervinyte Litwa
www.contraforma.com


Fotel POLONESS 2009
designer Bartek Wągrowski Polska
www.sitag.pl


Torby BOOGIE 2008
designer Katarzyna Pokaszan Polska
www.boogie-design.pl


Wieszak TREE 2001
designer Michael Young Anglia
Katrin Petursdottir Islandia
www.scandinavianliving.pl


Rower TREE OF LIFE 2008
designer Alexander Girard
www.almot.com.pl


Krzesło VEGETAL 2008
designer Ronan&Erwan Bouroullec Francja
www.dynamico.pl


Ceramika TAIKA 2007
designers Klaus Haapaniemi/Heikki Orvola Finlandia
www.magazynpraga.pl


brak danych


brak danych



Etno dizajn świetnie wpisał się
w klimat Muzeum Etnograficznego.
Dzięki temu wystawa 
była obrazowo czytelna
nawet dla mojego młodego,
który inspiracje ludowe 
widział choćby w IKEI.
Naukę powzięłam a jakże, 
aku naładowałam.
Pozdrawiam Was serdecznie

ps

za kiepską jakość fot przepraszam ale:
fotki kiepskie bo w każdej zatoczce STRÓŻ
pilnujący aby żadna lampa nie błyskała
a światło było kiepskie 
bez wspomagaczy
w ciemności mój aparat 
odmawiał posłuszeństwa


cdn bo w 1,5h zwiedziliśmy 
wystawę w jednym budynku
zapraszam serdecznie Plac Wolnica 1

18 komentarzy:

folkmyself pisze...

Boskie rowery!! Az by się chciało taki mieć!

MariaPar pisze...

Rower spodobał się. Taki polski. Pozdrawiam.

byziak pisze...

Oh jak ja CI zazdroszczę, że tam byłaś :)
Ta lampa z wikliny z żarówkami - rewelacja - i ten rower...
Pozdrowienia

paula_71 pisze...

Polskie design na tle inny krajów wypada całkiem,całkiem.Wiem,że mamy kilka ludzi którzy są znani w "świecie".
Fajna wystawa,też bym się wybrała :)

Pozdrawiam i zdrówka życzę!

Kamila pisze...

Bardzo Ci dziękuje za możliwośc obejrzenia zdjęć.
Nowatorskie I CIEKAWE POMYSŁY.

Marchewka Dracoolina pisze...

Mnie również ten rower chwycił za serce!:) Pozdrowienia!

ka-melia pisze...

tak..rowerek rewelacyjny tak samo jak ceramika,a na zatoki polecam gotowanego w łupinie ziemniaka "na gorąco"rozgniecionego i owiniętego w ściereczkę..mi takie okłady pomagają rewelacyjnie..zdrówka życzę i ciepełka:)

Dag-eSz pisze...

Zazdraszczam obejrzenia wystawy na własne oczy :) fajna sprawa :)
Pozdrawiam :)

Mili pisze...

Rowerek boski, a lampę z białymi żarówami chciałabym przygarnąć ;)

NA takowa wystawe sama chętnie bym podreptała. Ale do Krakowa to przez całą POlskę musiałabym lecieć

pozdrawiam

13ka pisze...

Jest to jedna z lepszych wystaw jakie widziałam w tym roku. W tym tygodniu mam nadzieje zobaczyć drugą część, która jest już zaprezentowana jak mniemam z ulotek w zupełnie innej scenerii. Rzecz jasna pokażę Wam to co uda mi sie w tych trudnych warunkach sfotografować bo sprawa warta jest zobaczenia choćby po moich marnych wyczynach ;).

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny

Anuszka pisze...

Ano, rower bajeczny :)

W ogóle piękne to wszystko.

Bochenko Artdeco pisze...

ZASTRZELE CIE ZA TEN ROWER!!! Poluje na niego jak wariatka! marze o takim rowerze!!! 3 000!!! Chyba padne! Bajeczny on jest!

alizee pisze...

Oczy nasyciłam, choć przyznam, na żywo pewnie robi większe wrażenie. Rower rzeczywiście rewelka, każdy o takim marzy ;-)
Pozdrawiam ciepło

13ka pisze...

Hmm no to pójdę raz jeszcze i rower ukradnę, a później z więźnia zorganizuję candy. Blog przemianuję na Moja Wielka Krata


pozdrawiam zaglądaczki bo zaglądaczy niet

ushii pisze...

super, na taką wystawę chętnie i ja bym poszła :)
oczywiście rowerek i mnie zachwycił :) całe szczęście, że się dla mnie nie nadaje bo bym chora chodziła, że takiego nie mam :) ale na szczęście on jednej mojej jazdy by nie przerwał to tylko sobie popatrzę

i ta pierwsza fotka, rewelka :)

olla pisze...

Rzeczywiście uczta dla ócz naszych! Rower i lampa, te najbardziej mi się podobają.

徵信社 pisze...

I love it! Very creative!That's actually really cool.
謝謝你的文章分享,請你有空到我

參觀,Thanks

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車