niedziela, 6 grudnia 2009

i wpadł przez komin z prezentami ...



zapracowany z wielkim worem 
i nosem czerwonym od mrozu
stuk puk ... 
kotłowanie jakieś, rumor cichutki
zwinność i lata praktyki 
nie pobudziły śpiących czekających
a prezencik mam nadzieję 
dotarł do izary na czas.






Ja chyba byłam grzeczna przez rok cały
bo i do mnie dotarły urocze cudeńka
od Kamilci w oczekiwaniu ;))






i ushii która już prawie straciła nadzieję






dziękuję dziewczyny 
sprawiłyście mi ogromną radość
w czasie kompletnego zapracowania.
Radość moja była tak wielka
że młody zaraził się nią w mig 
konfiskując mi prezenciki.
A co tam ...
pozdrawiam serdecznie 

13ka

16 komentarzy:

joanna pisze...

Byłaś BARDZO grzeczna, bo prezenty cudnej urody :))
I Twój dla izary wspaniały!

Miłego mikołajkowego dnia :))

MariaPar pisze...

Piękne prezenty ! Pozdrawiam mikołajkowo

Cedra pisze...

Prezenty tak piękne,że wcale się nie dziwię, że zostały Ci podebrane.:)
Pozdrawiam cieplutko

sinnlighet pisze...

Hi, odkryłem go na swoim blogu poprzez Alicia i chciałby zostawić mały ślad dla mnie! Twój blog jest cudowny i chętnie wracam!

Peace & Love

Agneta, Szwecja

Elle pisze...

Same cuda!! Gratuluuję i podziwiam :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Dag-eSz pisze...

Ależ mi sie podoba Twój prezent od Kamili :)))))))))))) moja ulubiona kolorystyka i te śnieżynki :)))
Musiałaś być bardzo grzeczna :)
Pozdrawiam :)

alizee pisze...

Piękne prezenty :))))

Serdecznie pozdrawiam

izary pisze...

baaardzo dziękuję za niespodziankę, dotarła na czas, :):) a obrączki bardzo pomysłowe, na pewno zagoszczą na stole,
Twoje prezenty równiez cudnej urody, takie zimowe i sniezno-mroźne :):)a zarazem bardzo wysmakowane i delikatne, pozdrawiam iza

violcio11 pisze...

Juz martwilam sie co z Toba. Nie pracuj za duzo i dbaj o siebie :-)!
No to musialas byc grzeczna bo dostalas swietne prezenty. Rozgi nie bylo?. Zrobilas rowniez sliczny prezent. Pozdrawiam Cie serdecznie i pamietaj oszczedzaj sie troche :-).

kasandra pisze...

No, no, no ... ależ cuda !!!

Pozdrawiam serdecznie

13ka pisze...

W przyszłym roku poproszę Mikołaja żeby wysłał prezenty pocztą, lecąc do komina najwidoczniej zahaczył saniami o przednią szybę w moim aucie która to w efekcie pękła ... ;((

pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i dziękuję za dobre słowo. Wracam wkrótce :)

aagaa pisze...

Cudne prezenty!Widac od razu,że byłaś grzeczna!
Pozdrawiam

Mili pisze...

Świtną zabawę wymyśłiła Dagmara z Paulą - można być obdarowanym i obdarować kogoś .

Prezenty bardzo ładne

Ania- qrka domowa ;-) pisze...

Witaj,Odwiedzając Keri's home przeczytałam Twój komentarz na temat wyboru maszyny do szycia i przybyłam Ci osobiscie podziękowac-zwięźle i na temat i chociaż to nie ja pytałam to przeczytałam,bo w niedalekiej mam nadzieję przyszłości mam zamiar też zakupic nowa maszynę a dzięki Tobie,ten wybór nie będzie chyba taki trudny ;-) Dziekuję i pozdrawiam,Ania

elisaday79 pisze...

No no, skoro Mikołaj przyniósł Ci takie sympatyczne prezenty to bez wątpienia byłaś grzeczna!:-)

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車