poniedziałek, 18 lutego 2013

LUBIĘ ZIMĘ


znam niewiele osób 
które lubią zimę
zazwyczaj to lubienie kończy się 
po powrocie z nart do codzienności 
w wielkim mieście

błoto pośniegowe na drogach
breja wymieszana z solą na chodnikach

ja lubię zimę
trudy z nią związane 
i mróz siarczysty
gałęzie oblepione śniegiem
i skrobanie samochodu z 1,5cm 
warstwy lodu nad ranem 



zanim nadejdzie wiosna
aromatyczna gorąca kawa 
z mojego zdobytego zestawu
w towarzystwie strzelających ogniem długich świeczek 
 w kandelach z którymi rozpoczęłam małe tet a tet

miłego tygodnia 
pozdrawiam
13ka

4 komentarze:

Małgorzata pisze...

doceniam..faktycznie zima jest w porządku.. ja tylko życzyłabym sobie więcej mrozu ale tylko w duecie ze słońcem:)

milka pisze...

Podobno każda pora roku ma swoje zalety...i ja też tak uważam. Gdy jest lato , tęsknimy za zimą , zima za latem.
Pozdrawiam cieplutko

Unknown pisze...

Piszesz o zimie i wystawiasz takie cudne wiosenne naczynka:-) każda pora ma swoje uroki, jak się potrafi czerpać z życia to o każdej porze roku jest dobrze. Zapraszam cię na mój blog , jak Ci się spodoba to dołącz do mojego grona Gosia z homefocuss.blogspot.com

M a ł y P i e c pisze...

Zima jest piękna:) ale jak na mnie trwa za długo, najbardziej lubię wiosnę, bo wraz z nią wiem, że będzie coraz cieplej i lato i w ogóle...a zestaw jest przeuroczy:)