sobota, 26 marca 2011

TUTORIAL NARZUTA: KÓŁKO W KWADRACIE

 
 
CD :)
a niech tam ... serial w odcinkach
odsłona 2  

potrzebujemy:
włóczkę, 
szydełko odpowiedniej grubości, 
nożyczki  

***
 1 . zaczynamy od łańcuszka, przerabiamy 5o., 
po czym zamykamy je w okrąg
  2. przerabiamy 3o., łańcuszka
następnie robimy ** podwójny narzut
i wbijamy szydełko pod okrąg nabierając nitkę,
na szydełku mamy 4o.,
ponownie nabieramy nitkę i przerabiamy 2o.,
kolejny raz nabieramy nitkę 
i przerabiamy pozostałe na szydełku 3o.**,
przerabiamy okrąg powtarzając 
od podwójnego narzutu jeszcze 10 razy
 3. następnie "odwracamy" robótkę na lewą stronę
zwyczajnie ją okręcając lewą ręką,
nitka jest wtedy z przodu,
przerabiamy dwa okręgi wzorem słupków
pamiętając aby po każdym okręgu 
odwrócić robótkę

***
(słupek: 2o.łańcuszka, ** nabieramy nitkę na szydełko 
i wkłuwamy pod okrąg przeciągając nitkę, 
na szydełku mamy 3o., narzucamy ponownie nitkę 
i przeciągamy ja przez 2o., 
znowu mamy 2o. na szydełku, 
ponownie narzucamy nitkę i przeciągamy przez 2o.**, 
kolejne robimy tak samo) 
 
***
 4. robimy róg kwadratu:
przerabiamy 2o. łańcuszka,2słupki, 
2o. łańcuszka + 3słupki,
 
 
dalej ** dwa razy 3słupki, 
i ponownie róg kwadratu:
3słupki, 2o. łańcuszka, 3 słupki**
 
fragment zaznaczony w ** powtarzamy jeszcze 2razy
 5. ostatnie okrążenie przerabiamy jak w pkt.4
kończy ono wzór i formuje kwadrat


cdn
w następnym odcinku
koła oplecione kwadratami
w wersji mini
dla bardziej cierpliwych ;))


życzę powodzenia
pozdrawiam
13ka
 

10 komentarzy:

alizee pisze...

Boska Kobieto.... właśnie takiego szukałam!!!!!!!
Dzięki za tutka!!!!
Marzy mi się pledzik z kółeczkami :))

Ściskam :)

aga.ocean pisze...

Piękny tutorial, cudnie Ci to wychodzi :)ściskam Cię

Destiny ikt pisze...

Kochana ten kursik to chyba specjalnie dla mnie :) Czy wiedziałaś , że posiadasz dar czytania w myślach na odległość :D
Ściskam i zabieram się do roboty

13ka pisze...

Fajnie że tutek się przydaje, dodam tylko że mam jeszcze dwa z tej serii w planie :)). Ale czasu ciągle brak.

Zbyt wiele się ostatnio dzieje w naszym życiu, poza tym wiosna wiosna, czas zrobić porządki cokolwiek by to miało oznaczać ;))

alizee
czekam na efekty

aga.ocean
dzięki również ściskam

Destiny ikt
to taka nowoczesna telepatia bo mi migasz na GG ;DDD

wiosennie pozdrawiam
i życzę cudnego tygodnia
13ka

Jaga pisze...

czytelny i pięknie podany.
Bardzo lubię dłubać kwadraty w tej chwili robię równocześnie cztery pledy

megunia pisze...

Matko jakie to przepiękne !!! Ale ja zupełnie tego nie kumam, no normalnie nie wiem o co chodzi a tak bardzo bym chciała sobie zrobic taką chociaż malutką narzutkę.Ale jestem strasznie niekumata. Nie wiem co to znaczy jakiś słupek itd. A nawet kupiłam juz szydełko :(

Bardzo serdecznie pozdrawiam

13ka pisze...

Jaguś Ty mnie nie przestaniesz zadziwiać ja po wczorajszym szaleństwie i myciu okien dziś dogorywam z cieknącym nosem.

meguniu witam Cię serdecznie, dwa posty niżej jest więcej wskazówek może Ci pomogą jeśli nie zapraszam na @, nauczyłam poprzedniczkę więc Ciebie też nauczę ;))
nie ma sprawy ...

pozdrawiam słonecznie
13ka

megunia pisze...

Ojej dziękuję ogromnie muszę zatem spojrzeć parę postów wstecz i spróbować. Jak dalej nic z tego nie będzie to wtedy podziałam bardziej. dzięki serdeczne
pozdrowienia

Anuszka pisze...

Właśnie znalazłam. Poczytam później. Napisze jak mi się uda coś zmajstrować :)

Ukochy za kurs :)

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車