poniedziałek, 6 września 2010

QCHNIA cz.2



po trudach i znojach 
ściany wygładzone i przygotowane do malowania
jako że nie jesteśmy zwolennikami gładzi i k-g 
ściany są wygładzone nie ma na nich gór i dolin 
zachowały jednak swą wielkopłytową porowatość
na czym nam zależało

aby je nieco wzmocnić 
pomalujemy je najpierw farbą gruntującą
o gęstości śmietany najprawdopodobniej dwa razy
na taki podkład położona zostanie dopiero 
farba wierzchnia biała oczywiście

wrzucam przy okazji 
rozwojowy projekt kuchni
który powstał dzięki już wspomnianej 
w poprzednim wątku



projekt 1
zlew na ścianie z oknem wydawał mi się fajnym rozwiązaniem
jednak wątpliwości moje co do wygodnego korzystania ze zlewozmywaka
sprawiły że jednak zdecydowałam się nieco poprzestawiać


projekt 2
zlewozmywak został przeniesiony obok lodówki
takie rozwiązanie wydało mi się korzystniejsze
tym samym zyskałam cały blat roboczy pod oknem
pod oknem stać będzie również pralka


projekt 3
to ustawienie wg mnie jest prawie idealne
od prawej (po małej korekcie)
* lodówka 60cm
* szafka ze zlewozmywakiem 80cm (15/50/15)
* płyta z piekarnikiem 60cm
* pod oknem blat 55cm


nie ukrywam że najchętniej rozciągnęłabym tę kuchnię
ale niestety nie jest to takie proste
zatem odliczam dni 
kiedy się to wszystko skończy
mycie naczyń w łazience jest dość męczące


być może nie jest to najlepsze rozwiązanie 
może coś przegapiłam
coś zignorowałam

jeśli ktoś wpadnie na bardziej sensowne rozwiązanie 
chętnie poczytam a nuż ...
sugestie jak zawsze mile widziane


pozdrawiam 
i życzę ciepłej złotej jesieni

13ka


17 komentarzy:

alizee pisze...

Widzę, że wyszło Ci całkiem podobnie jak u mnie i chyba będzie dobrze.
Czekam na finał, ciekawa jestem co w końcu wymyśliłaś :)))

Pozdrawiam ciepło

Jaga pisze...

mnie podoba się 3 projekt..
Czekam na dalszy rozwój kuchni.

Riona pisze...

Mi zaś 3, wydaje się być najwygodniejszy. Mam nieszczęście mieć obok siebie kuchenkę i zlew i jest to dla mnie koszmar. Nie mam gdzie ułożyć naczyń do zmywania. wydaje mi się że może być za mało miejsca między kuchenką a zlewem.

aagaa pisze...

Mnie podobają się zlewy pod oknem,Planuję u siebie tak zrobić.Jeśli jednak uważasz,że to może być niewygodne, to ten ostatni projekt jest super!
Pozdrawiam

13ka pisze...

Witajcie :)

alizee mam tyle meblowych pomysłów że sklecenie ich w jedno to będzie totalny niewypał ;D ... powiem Ci że sama czekam na końcowy efekt pełna obaw

Jaga, Riona no jakoś mi wyszło że tak będzie najbardziej ergonomicznie.
Teraz miałam zlew przy kuchence ale dwukomorowy więc w sumie nie mam porównania. Odległość między zlewem a kuchenką przemyślę raz jeszcze dzięki za sugestię.

aagaa marzyłam o zlewie pod oknem, ale wtedy musiałabym już całkiem poszatkować blat żeby bateria wyszła mi na okiennej poprzeczce, wtedy prawym biodrem waliłabym w blat, chyba nie byłoby mi zbyt wygodnie. Z kolei gdybym przesunęła zlew do ściany bateria blokowałaby mi otwieranie okna.
Kuchnia jest mała co za tym idzie zmieszczenie w niej wszystkiego i w dodatku uratowanie blatu roboczego nie jest sprawą prostą. Projekt 3 wydaje mi się najpraktyczniejszym i najbardziej funkcjonalnym rozwiązaniem

dziękuję za sugestie odwiedziny i za pomoc wszelką

pozdrawiam serdecznie
13ka

byziak pisze...

13stko widzę, że decyzja już podjęta i myślę, że jak najbardziej słuszna. Projekt nr 3 wydaje się najpraktyczniejszy :) Myślę, że będzie dobrze i czekam na efekty.

ps. Co do zmywania w łazience - wspominam to jako koszmar brrr - zwłaszcza, że u mnie odbywało się to w wannie bo przed remontem w łazience nie było umywalki.
Życzę szybkiego uporania się z remontem

panna turkus pisze...

trzeci projekt jest najbardziej ergonomiczny, przy pierwszym musiałabyś latać między lodówką a zlewem, przy drugim, nie ma miejsca żeby wyłożyć produkty przed włożeniem do lodówki, odłożyć łyżkę itp.

Elle pisze...

Trzymam kciuki za pomyślny rozwój wydarzeń i rychłe zakończenie remontowego rozgardiaszu :)
Pozdrawiam :)

Destiny ikt pisze...

Już nie mogę się doczekać finału i zdjęć z Twojej kuchni. Wybrałaś już projekt :) to Tobie ma się on podobać najbardziej.
Pozdrawiam gorąco.
Ps. Tylko uwaga na 2 i 3 projekt. Piekarnik obok narożnika jest ryzykowny przy nieodpowiednich uchwytach. Ponieważ jak otworzysz piekarnik może blokować się o szafkę obok:( już raz z tym walczyłam. Ale świetnym rozwiązaniem jest 5cm maskownica...

13ka pisze...

Dotarłam qrcze pogoda mnie wykańcza.
Rano 5C, a jak wracam z młodym ze szkoły słupek dobija do 20C. Ciśnienie leci na łeb na szyję ledwo żyję z moim 60/90 ...

qchnia

byziak myję gary w wannie i mój kręgosłup tego dłużej nie wytrzyma obawiam się ;((, zlew mam takiej wielkości że zmieści się tam jeden kubek

panna turkus po każdym projekcie robiłam sobie blaty kartonowe i biegałam ;D, o ile dobrze pamiętam poleciła ten sposób violcio11 jako że blat będzie drewniany to obaw mam mnóstwo bo to mój PIERWSZY drewniany blat

Elle marzę najbardziej o zakończeniu i ono zaczyna mi już przysłaniać kuchnię na którą tyle czekałam

Destiny Ikt w rogu będzie dość gruba noga drzwi nie będą haczyć, sprawdziłam to już, a szafka prostopadła będzie ruchomym koszem wyjeżdżającym spod blatu

za odwiedziny i pomoc wszelką i za wsparcie wielkie dzięki jesteście boskie że mnie wspieracie

pozdrawiam
13ka

joanna pisze...

W 3. jest "15" pomiędzy lodówką a zlewem, prawda? Inaczej nie mogłabyś ruszyć prawą ręką przy zmywaniu ;))

Twoja kuchnia będzie wzorem minimalizmu - opatentuj ją. A jednoczesnie zmieści się wszystko!
Brawo :))

Przesyłam ciepełko i pozdrowienia :)

Mili pisze...

Kochana mam nadizeję, że efekt finalny będize zadowalający i nam tu pokażesz :)

Ja naczynia w łazieńce zmywałam przez rok, no nie miałam kuchni, a jak już sie "dorobiłam" to czasami zdażało mi się już tak z przyzwyczajenia lecieć ze szklanką czy talerzem do łazienki :)

pozdrawiam cieplutko

violcio11 pisze...

Witaj :-)). POdzielam calkowicie Twoje zdanie. Trzeci projekt wydaje mi sie najlepszy. Masz miejsce po obu stronach zlewozmywaka i kuchenki. Na dodatek zyskalas cala pyte robocza pod oknem. Planowanie kuchni to ciezka robota. Twoj plan podoba mi sie. Pozdrawiam sedecznie.
P.S. Kiedy przestaniesz mnie meczyc kredensem :-))??

13ka pisze...

joanna patent mówisz??? ;DDD mam nadzieję że ona będzie też funkcjonalna w tym swym minimalizmie

Mili hehe przyzwyczajenia widać mocno w nas siedzą ;D

violcio11 jak go zobaczę ;DDD

pozdrawiam
słonecznie
13ka

Anonimowy pisze...

Najbardziej podoba mi się wersja 1, tylko zlewozmywak zamontowałabym narożny / są takie/ między oknem a kuchenką. Pozdrawiam.

ewamaison pisze...

Witam i zapraszam do zabawy w moje poremontowe candy pod tytułem BEFROE AND AFTER, czyli jak zmieniłaś swoje wnętrza - szczegóły na moim blogu, pozdrawiam, ewa

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車