środa, 19 sierpnia 2009

Katrin Arens moje fascynacje

Czas jakiś temu leżąc na piaszczystej plaży
maleńkiej nadmorskiej miejscowości
uświadomiłam sobie że nie wiem na 100% w którym kierunku,
biorąc pod uwagę niezbędne sprzęty meblowe chciałabym pójść.
Lubię baaardzo serię BEKVAM, FÖRHÖJA, STENSTORP z IKEA.
Są takie minimalistyczne w swej prostocie ...
takie uroczo siermiężne ...
ujęły mnie w każdym razie na tyle że na podstawie
jednego z mebli w/w serii powstanie już wkrótce
mój jadalniany kredens.

Za sprawą Agi z bloga Z potrzeby piękna
wróciłam znów do zachwytu nad dziełami
a w zasadzie "naprawczymi tworami"
Katrin Arens




Ta siermiężna droga meblarska jest mi chyba najbliższa
surowa ciosana bez zbędnych zdobień
piękna w swej prostocie ...
Czy mi się uda i na ile nie wiem
znając siebie ugładzę ją do granic możliwości
bo mam w sobie taką mamę
co to zważając na pociechę
klnie na wszelkie kanty niezależnie od wieku dziecięcia ...
a może mając głębokie pragnienie
przeżycia kolejnego cudu?

Drewno i kamień w wydaniu naturalnie ciosanym
zagościły we mnie głęboko ...
ciągle gdzieś walczą zajadle z elementami retro,
co z tego wyjdzie wkrótce się przekonam.
Póki co słonecznego dnia i do następnego razu.

13 komentarzy:

Asia pisze...

Nie znałam ani tej artystki ani bloga: oba FANTASTYCZNE!!! W produktach pani Arens zakochałam się....dokłądnie trafiaja w moje poczucie piękna: proste, siermiężne nawet, surowe...CUDNE!!!
Dziekuje za dwa fantastyczne linki!!!

byziak pisze...

Piękne!
Dzięki przeogromne za ten wpis i informacje o Katrin Arens.
Meble są po prostu extra - prostota, kreatywne podejście, surowość. Zachwyciła mnie biała ławeczka z takich jakby połamanych desek, którą znalazłam na stronie tej projektantki. Naprawdę dzięki!

Elle pisze...

ale super mebelki!!! wnętrze tak urządzone będzie super! :)
Pozdrawiam serdecznie

MariaPar pisze...

Bardzo odważny styl w swej pozornej prostocie ! Pozdrawiam.

kasandra pisze...

Fantastyczne !

Ujęły mnie całym sercem ...

Pozdrawiam

llooka pisze...

Mnie urzekła ta półka ze zdj. nr 2. Kapitalna! Świetne inspiracje! Pozdrawiam cieplutko!

13ka pisze...

Asia, MariaPar i byziak: witam serdecznie w moich skromnych progach :).

Powiem Wam że trochę kamień spadł mi z serca że Wam też się ta radosna twórczość podoba bo mój M zaczynał się zastanawiać czy ja oby psychicznie nie podupadłam ;))) ...
i już prawie roztaczał wizje drzazg wchodzących mu tu i ówdzie przy siadaniu na TAKIE meble ...

Od jakiegoś czasu przeglądam stare magazyny na sprzedaż taki loft to byłoby coś ... a jakie pole do popisu w zestawieniu z Katrin Arens ... pomarzyć

pozdrawiam serdecznie.

joanna pisze...

A ja Ci życzę bardz, ale to bardzo przeżycia kolejnego cudu :))
Nie wzbraniaj się, ulegnij, spełnij pragnienie...

Ściskam mocno :))

violcio11 pisze...

Piekne meble!. Tez nie znalam tej artystki. Sa niezwykle oryginalne.

Lena pisze...

Bardzo ciekawe meble. Ale trzeba miec duzo samozaparcia, zeby wytrwac w prostocie, bo takie meble wydaje mi sie wymagaja specjalnego otoczenia...
Pozdrawiam serdecznie:).

13ka pisze...

joanno, violcio11 pozdrawiam Was z rana ;) ...

Zachwyt widzę przeszedł na kilka z Was ;))) to dobrze bo fajne rzeczy tworzy autorka.

Lena masz całkowitą rację że do tych mebli potrzebne jest specjalne otoczenie ...

niestety nie moja 60m wielka płyta ;(( a bardziej loft jak już wspominałam wyżej. W przeciwnym razie meble będą się "zabijać" w za ciasnym pomieszczeniu o to które z nich gra pierwsze skrzypce. Pozdrawiam nadal marząc.

Bea pisze...

Bardzo podoba mi sie ta ostatnia szafa! Artystki nie znalam, dziekuje wiec, ze dzieki Tobie na nia 'trafilam' :)

Pozdrawiam serdecznie!

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車