poniedziałek, 2 sierpnia 2010

SPRZĘT AGD PILNE!!!



wróciłam i od prawie tygodnia biegam po sklepach 
w poszukiwaniu sensownego AGD do mej wymarzonej kuchni
mam jakieś nieodparte wrażenie że mieszkam na prowincji 
czy też w czasie odległego stanu wojennego

chciałam mieć fajne "przemysłowe" w formie AGD
oglądane w ilościach masowych
na skandynawskich blogach
 może i gdzieś takie bywają ale na pewno nie w Krakowie

w necie znalazłam fajny sprzęt przemysłowy
w cenie przyprawiającej o zawał serca
a ono w końcu tylko jedno i dbać o nie należy
czy się to komu podoba czy też nie

co zatem wstawić mam 
zamiast wyśnionego wymarzonego
który nie wpędzi mnie na lata świetlne w długi???

nigdy nie pałałam miłością wielką 
do sprzętu AGD ze znanego sklepu na I
ale w tej chwili nie widzę nic 
designem konkurującego ze wspomnianym
chciałam kuchenkę wolnostojącą 
ale też nie do końca spełniają moje oczekiwania
nic nie znalazłam niestety ;((
całe życie musiałam się dopasowywać 
i teraz zwyczajnie chcę kupić sprzęt
pasujący mi od początku do końca
którego każdy detal będzie przeze mnie
wytęskniony wyczekany 
i właśnie taki jak sobie wymarzyłam

odbiło mi???
czy ktoś z Was może mi cokolwiek nt 
sprzętu AGD z IKEA napisać? 
a może polecić coś w tym stylu
warunek: wszystko musi być metalowe
zimne idealnie 
i w cenach przyzwoitych
z góry dziękuję
i pozdrawiam
13ka

ps
http://13ka.blogspot.com/2009/11/kuchnia-piekarnik.html jednak nie chcę mieć stylizowanego sprzętu



O MATKO Z CÓRKĄ
i w dodatku w tytule napisałam SPRZĘD
skąd mi się to wzięło???


11 komentarzy:

folkmyself pisze...

Ja nie pomogę, z ikei mam tylko zlewozmywak w kuchni;]

byziak pisze...

Ja niestety też nie mam żadnego sprzętu AGD z ikea więc nie poradzę. Przyznam jednak, że podoba mi się zamiana ze stylizowanych na taką przemysłową :)
Co do skandynawskiego designu w Polsce to mam również wrażenie, że jest tak jak piszesz - są rzeczy drobie jak diabli, aż dech zapiera - długo długo nic i ikea...
Mam jednak nadzieję, że uda Ci się dobrać wszystko tak, jak to sobie wymarzyłaś - a skoro trudno coś znaleźć i bardziej wyczekane to będzie - to tym większa radość

Pozdrawiam ciepło

panna turkus pisze...

producentem sprzętu sprzedawanego w ikei jest whirpool. ja bym brała, bo do whirpoola nie mam zastrzeżeń.

asia pisze...

Może zrehabilituję się tym razem!:O) Zobacz kuchenki firm INDESIT i ARISTON! Są bardzo dobre ,w atrakcyjnych cenach i w takich kolorach jakimi jesteś zainteresowana.
Pozdrawiam!
J:O)

mama Milenki pisze...

Ja mam w kuchni od lat co najmniej 5 dosyć metaliczny Electrolux w zabudowie. Sprawuje się bez zastrzeżeń:) Z góry jest zbliżony najbardziej do trzeciej fotki:)
Ikeowskiego sprzętu AGD nie testowałam, więc chyba niewiele doradzę w tej kwestii:) Pozdrawiam!:)

Monika @ Home pisze...

Ja ten post chyba widzialam, tak, tak i podziwialam kuchenki:0
Plyty marzyly mi sie i indukcyjne, ale bym musiala nowe garnki kupic, a teraz nie zamienilabym gazowej za za nic:) nie ma to jak szybka redukcja plomienia i jaki program kulinarny nie obejrze to na gazie gotuja:)
A co do kuchenki, my na razie mamy taka stara darmowa, ktora Johnny moj kochany wlozyl odwrotnie:D ale juz niedlugo dojedzie do nas nowy work top i bedzie ok:) A marzy mi sie taka na 5 palnikow, widzialam fajna Boscha http://www.kitchenappliancecentre.co.uk/bosch-70cm-glass-base-gas-hob-1.html
U mnie ceny takich sprzetow sa duzo wyzsze, nie wiem dlaczego.
Ach na pewno to wiesz, ale... zanim kupisz postaw garnki na niej, a szczegolnie puste i lekkie i zobaczysz, czy beda "latac" bo jesli to nawet najlepszy dizajn nie pomoze:) moja mama ma ze swoja taki problem. Ja bym obstawiala ten sklep na I. Co sie naglowilam, jaki sklep na I. ma sprzet AGD w Pl:) Cenowo i tutaj jest przystepny i ma dobra gwarance:)
Sie rozpisalam:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Riona pisze...

Czytałam gdzieś, że whirpool poza Ikeą jest tańszy, a ma podobny design. Koleżanka jak robiła swoją kuchnię, mówiła że sprzęt zamawiają w sklepach internetowych, które mają możliwość odebrania go w danym mieście, bez kosztów przesyłki, ponieważ tam AGD jest o wiele tańszy niż w tradycyjnych sklepach - może warto się rozejrzeć?

dotblogg pisze...

hihi oj też bym chciała mieć takie rozkminki już!:) nie ma co iść na kompromisy kosztem stylizacji, wspieram Cię, i trzymam kciuki,żebyś znalazła to o co Ci chodzi:)

Anonimowy pisze...

I would like to exchange links with your site 13ka.blogspot.com
Is this possible?

13ka pisze...

Of course, I invite you warmly greet

13ka

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車