wtorek, 25 sierpnia 2009

LISTA OBDAROWANYCH

Prowadzę tego bloga od marca
najbardziej cieszy mnie fakt
że do mnie zaglądacie od czasu do czasu
doceniając wysiłek wkładany w to co robię.
Przyznam nagrody i wyróżnienia
jakie otrzymałam radują mnie bardzo.

Przepraszam że nie wymieniam z imienia,
tutaj chciałabym Wam wszystkim
najserdeczniej za nie wszystkie podziękować.

Nie wiem jak to zrobiłam ale zapomniałam je rozdać
a to przecież nagrody jak ... podaj dalej ...
wstyd mi okropnie ...
wybaczcie nie chciałam ich zatrzymać dla siebie
jak alizee lato i zapakować do słoików ;)).

Zatem naprawiam błąd i moje wyróżnienia
lecą do:



za kreatywność
Aga Kwiatkowska
Roszpunka
Violetka









za pomysły na które sama bym nie wpadła
ita
alizee
martar
byziak






za piękne wędrówki, cudne aranżacje i poszukiwania bez końca
Madzia
alewe
Elle
Sylwia





za twórczy klimat i serce wielkie dla tego co robi
kasandra
ushi
joanna
anne








za niezwykłą łatwość robienia czegoś z niczego
violcio11
somka
asiorek
Paula_71









za ... w głąb mojej duszy
Llooka
MariaPar
Cedra
Elka





pozdrawiam serdecznie i dziękuję Wam za 3500 wejść!!!

16 komentarzy:

asiorek pisze...

jej, dziękuję z całego serdusia:)
ja także pobiegnę rozdawać dalej, bo jak Ty tego nie uczyniłam:/
pozdrawiam

kasandra pisze...

Dziękuję serdecznie

Pozdrawiam

MariaPar pisze...

Jakże Mi miło ! Dziękuję !! Lubię słuchać "co w duszy gra" Pozdrawiam.

elka pisze...

Oj ale mi miło niesamowicie wręcz .Dziękuje ci bardzo z całego serducha

alizee pisze...

Gratuluję 3500!!!!!!!
Dziękuję 13ko za nagrodę, jest to przemiłe wyróżnienie.
Gorąco pozdrawiam

babielato pisze...

No same przyjemności od kilku dni na mnie spadają, bardzo dziękuję i jeszcze strasznie podoba mi się kategoria "kreatywność" :). Pozdrawiam

alewe pisze...

Gratuluję tylu wyróżnien :D i dziekuję za swoje :D
ciepło pozdrawiam

joanna pisze...

Ależ mi miło :))
Bardzo dziekuję 13ko :))

A Tobie skladam gratulacje - wszystkie przyznane Tobie wyróżnienia są w pełni zasałużone :))

Pozdrawiam :)

ushii pisze...

gratuluję 3,5 tysiączka! i kolekcji nagród :)
i bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
pozdrowionka :)

byziak pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję i jest mi niezmiernie miło za takie wyróżnienie :)
I gratuluję 3,5!

Pozdrowienia

paula_71 pisze...

Dziękuję bardzo.Fajowo dostać takie wyróżnienie :)

Pozdrawiam.

violcio11 pisze...

O jejku, ale porozdzielalas !!! :-)). Wielkie dzieki :-) !!! Czesze sie bardzo!!

Cedra pisze...

Z całego serca dziękuję. To pierwsze wyróżnienie jakie dostałam i jest mi niezmiernie miło.
Pozdrawiam cieplutko

Elle pisze...

Bardzo bardzo Ci dziękuję i gratuluję :)
Pozdrawiam :)

somka pisze...

czuje się zaszczycona wyróżnieniem, dzieuję bardzo :)

王定名 pisze...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車